sobota, 11 marca 2023

Składki klubowe, czyli skąd brać kasę?


 Do tej pory interesowały mnie ... własne finanse, własne składki. W tym roku wróciłem do klubu MDK Wągrowiec. Przez wiele lat tylko wysłuchiwałem narzekań Bronka, który płacił składki klubowe z własnych prywatnych pieniędzy i jeszcze na stronach było, że nie są zapłacone. Wiedziałem, że Krzysztof troszczył się o składki MDK i w Centralnym Rejestrze były ptaszki przy wągrowieckim klubie. Teraz okazuje się, że ... w woj. wielkopolskim obowiązują dwie składki. Oprócz składki klubowej dla PZSzach jest jeszcze składka klubowa dla WZSzach. Napisałem w tej sprawie nawet do skarbnika PZSzach i mi odpowiedział, że nie chce się wypowiadać na temat opłat wojewódzkich. 
W przypadku "poważnych", miejskich klubów, to może nie jest nic nadzwyczajnego. Są przecież kluby, które mają swoje składki dla członków klubu i w tym wypadku są fundusze na opłacenie takich składek. Np. w Kaliszu członkowie klubu mają wpłacać po 200 PLN rocznie na klub.
Pisząc ten teks rozpoczęła mi się w domu dyskusja i Maks powiedział, że we wszystkich klubach trzeba płacić.
Wychodzi na to, że ... będę musiał zacząć wołać pieniądze od klubowiczów. 
-
Skoro już jestem w temacie finansów. Ja się przejmuję wysokością wpisowego na XXV PITS, że taki duże, że może odstraszy potencjalnych chętnych. Patrzę sobie na komunikat Mistrzostw Kalisza i ...
tam jest 80 PLN (dla klubowiczów 60) a nagrody, to 4 puchary, nigdzie nie ma mowy o nagrodach finansowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz