środa, 22 marca 2023

Popularność może pomoże

 

Może ktoś myśli, że zależy mi na popularności ... Myli się. Ten blog, to ... taki pamiętnik w chmurze. Kanał YT w założeniu miał być takim zasobnikiem pomocy "naukowych", który niby miał szansę na mały zarobek. Twitch, to był taki chwilowy eksperyment. TikTok, to taki całkowity eksperyment, który przypadkowo wypalił, ale też nie mam pomysłu jak to rozwijać. Facebook mam, ... bo wszyscy mają. Twitter był chwilowy, o innych nie warto nawet wspominać. Natomiast wracając do popularności - mam nadzieję, że mi nie zaszkodzi, a w założeniu ... może właśnie przyjdzie taki moment, że pomoże.
______
Są komentarze, do tego pojawiły się gdzie indziej komentarze. W takim razie ja tu jeszcze dodaję moją odpowiedź w temacie popularności.


2 komentarze:

  1. Facebook wszyscy mają? Poważnie? To ja chyba nie istnieję! Nie ma mnie na żadnym z tzw mediów społecznościowych. A najgorsze jest chyba to, że uważam, że niczego nie tracę 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lekko przesadziłem, ale myślę, że 90% ma, a gdyby doliczyć fejkowe konta, to by wyszło ... ponad 100% :D Konto w mediach społecznościowych ... tak jak wszystko inne ... może pomagać, może szkodzić (tak uważam).

      Usuń