piątek, 22 lipca 2022

Profesura Banacha


 Dlaczego Google uczciło dzisiaj Stefana Banacha? Prawdopodobnie ze względu na rocznicę jego profesury - takie jest moje zdanie. Jego specjalnością była ... analiza funkcjonalna. Ja natomiast bardzo źle wspominam analizę funkcjonalną. Udało mi się zdać egzamin z tego przedmiotu, ale ... to nie było łatwe. Może miałem ten przedmiot nie z tym człowiekiem, z którym powinienem mieć? Zapamiętałem, jak na zajęciach zdziwiło nas, że ... wykładowca od jakiegoś czasu prezentuje twierdzenia o numerach parzystych, pomijając nieparzyste. W końcu ktoś nie wytrzymał i zapytał. Wykładowca zaczął przeglądać swoje notatki i ... stwierdził, że ... widocznie dziecko mu w domu kartki powyrywało. 

-

Pozostając przy matematyce - dzisiaj nagrałem film o stronie na Facebooku "Egzamin ósmoklasisty - matematyka", którą założyłem, gdy jeszcze uczyłem matematyki. Później zauważyłem, że jest odwiedzana, to od czasu do czasu dodawałem nowe wpisy. Gdy zajrzałem do statystyk strony, to ... okazało się, że odwiedzają tę stronę niemal wyłącznie kobiety, czyli albo ósmoklasistki, albo ich mamy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz