niedziela, 3 lipca 2022

Bydgoszcz - w ósmej za szybko upraszczam

 

Hiszpańska czarnymi z młodym chłopakiem. Nic prostszego? Bardzo ładnie zdobyłem piona przewagi. W odpowiednim momencie dostrzegłem szansę i wykorzystałem. Zaraz po jego zdobyciu pojawił się dylemat - czy wymienić hetmany. Przewaga była, uproszczenia pozwalały uniknąć taktycznych niespodzianek. Jednak kolejna nauczka - żeby upraszczać na własne życzenie ... lepiej mieć zdecydowaną przewagę. Teoretycznie mimo kłopotów utrzymałem piona przewagi, ale ... po wszystkich wymianach, zostaliśmy z różnopolowymi gońcami. Przeciwnik był nastawiony na remis, więc nie było szans przejść jego pozycji. Inna sprawa, że ... zachowałem się w duchu fair-play. Chłopak spóźnił się ok. 25 minut, czyli teoretycznie mógłbym domagać się wygranej (dopuszczalne spóźnienie 15 min.), ale ... co mi po walkowerze? Do tego chłopak dojeżdża pociągiem i ... co jechać tyle i nie zagrać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz