sobota, 16 kwietnia 2022

Wielki Piątek 2022

 Piszę już w sobotę, ale ... zobaczyłem, że w ubiegłym roku też przeżywałem Wielki Piątek. Już taki widocznie jestem, że bardziej przeżywam te refleksyjne dni, niż ... święta. 

Myślę, że w przyszłości sobie odtworzę (bo nie chcę tu pisać szczegółów). W każdym razie tak się stało, że musiałem wieczorem daleko jechać. Tam gdzie pojechałem musiałem jeszcze czekać. Takie nocne podróżowanie i czekanie powoduje, że człowiek inaczej, z innej perspektywy - patrzy na życie.

Wróciłem już po północy szybko zasnąłem i zapamiętałem (ze snu), że ... będę dziadkiem, tzn. już jestem, ale teraz będzie wnuk. Wstałem i tak najwcześniej w domu i zrobiłem zakupy i gdy wróciłem, to i tak jeszcze wszyscy spali. Wiele rzeczy mam do zrobienia, a dni lecą. W końcu udało mi się PIT rozliczyć, a mój PIT, to nie lada wyzwanie, ale dałem radę.

Trochę niepokoi mnie mała liczba zapisanych zawodników na XXIV PITS, ale ... nie ... no muszą w końcu zacząć się zapisywać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz