środa, 27 stycznia 2021

Lichess nie śpi

 

Dzisiaj Lichess wprowadziło nową funkcjonalność "Puzzle storm" ... nie da się ukryć, iż jest to "zerżnięte" z "Puzzle Rush" od Chess.com, ... ale czy jest patent na taką usługę? Na chess.com w wersji darmowej można ... tylko jeden raz na dzień skorzystać, a na Lichess ... do oporu. Ja bardzo się cieszę, bo tego mi brakowało, ... chess.com nie będzie zadowolone. Będą musieli znów coś wymyśleć ...
-
Dzisiaj był całkiem dobry dzień. Wiele drobnych spraw mi się udało "popchnąć" do przodu. Czego się "dotknąłem", to ... sukces. Nawet z korkami udało mi się "wskoczyć" na poziom 50/h. Dlaczego wcześniej nie wszedłem na ten poziom? ... a może trzeba wejść na jeszcze wyższy poziom? OK, nie wszystko od razu.
-
Na YT też przybywa subów, ... ale czy w tym roku uda się dobić do 10.000?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz