piątek, 21 września 2018

Pomysłowy kandydat na radnego - tydzień pierwszy

Od tygodnia działam systematycznie przy akcji "wybory". Oczywiście najlepsze wyniki są, ... gdy pojawi się np. "afera". Mam zamiar jeszcze przez cztery tygodnie regularnie dokonywać wpisów. Mam nadzieję, że za tydzień uda mi się (jakimś cudem) uzyskać regularny poziom wyświetleń >1k. Inne sprawy zostają przesunięte na dalsze miejsce. Wyłamałem się (razem z E.R.) z wpłat na konto komitetu wyborczego. Ale myślę, że mój wkład w ewentualne pozyskanie głosów dla SW2000 będzie i tak większy, niż gdybym wpłacił te 300, czy 400 zł na ulotki i plakaty.
Zdaję sobie sprawę, że będę/jestem obserwowany przez konkurencję. Konkurent KK zwrócił mi uwagę, iż jest z Gołańczy a nie Wapna, ale Kujawki leżą bezpośrednio przy Wapnie i KK ma wielu znajomych i zapewne członków rodziny w Wapnie, zatem ... i tak pasuje do mojej teorii o wewnętrznej wojnie wyborczej wapnian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz