środa, 26 września 2018

Batumi - runda 3.


Nasze pierwsze deski ... padły. Panowie jeszcze zwyciężyli, ale panie ... tylko remis. Trzecia runda w szwajcarach, to już zaczyna się poważna gra i ... nie było szału, raczej wpadki. Jednak i tak można napisać o miękkim lądowaniu.
-
W pracy dzisiaj od 8-ej do 19-ej ...
-
PKO BP w końcu przyznało mi pożyczkę, której potrzebowałem tylko po to, by móc wystartować w konkursie. Wczoraj 8 razy podchodziłem i system twierdził, iż nie mam zdolności kredytowej, ale w końcu udało mi się "oszukać" system, ale za to było dodatkowe wypełnianie formularzy i jeszcze odbierałem telefon z banku. Po powrocie do domu dokończyłem proces i podpisałem umowę i wysłałem tekst konkursowy.
Przy okazji trzeciej rundy do głowy powraca przysłowie "do trzech razy sztuka". Przy czym powiedzenie właściwie zupełnie nie pasuje do kontekstu mojej sytuacji. Przecież ja dwa razy startowałem i dwa razy mi się udało. Teraz trzeci raz startuję i ... liczę, że tym razem też się uda. Jeśli się nie uda, to ... będę ponad tysiąc zł do tyłu. Trzeba naprawdę wierzyć w siebie, żeby się odważyć na takie ryzyko.
-
Nadal regularnie, codziennie dodaję wpisy na stronie wyborczej i dzisiaj dodałem ankietę i ... bardzo małe zainteresowanie (tylko kilka wypełnień). Co się dzieje?
-
18 października w Wapnie - powiatowe rozgrywki szachowe SZS (wszystkich szczebli wiekowych)
Do końca września trzeba zgłosić do SRS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz