niedziela, 9 września 2018

Kalkulacje

Zwycięstwa JKD nad Karjakinem mało kto się spodziewał. #31 ograł  #7 i dla mnie, to nie jest wcale sensacja. Szanse na wygranie tego turnieju przez JKD są oceniane poniżej 1% ale pewnie już teraz te kalkulacje się zmieniły a gdyby JKD ograł Griszczuka, to ... mógłby "złapać wiatr w żagle" :). Ja wierzę, że ... tę rundę znów mu się uda wygrać.
-
Do wyborów 6 tygodni. Pierwotnie chciałem jeszcze wstawiać posty na FB ... ale trzeba zachować energię na później. Trzeba się cieszyć, że ... hejtu nie było a film miał tylko jedną (do tej pory) łapkę w dół.
-
Na chess.com mam teraz kilka słabszych pozycji, w których muszę walczyć o wyrównanie ale ... trudno się dziwić. To już jest naprawdę wysoki poziom. W momencie gdy piszę miałem szósty ranking wśród polskich szachistów szachów 960 na chess.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz