piątek, 22 czerwca 2018

Nagroda Herbu Powiatu Wągrowieckiego

Dzisiaj na zakończeniu roku szkolnego zobaczyłem Wicestarostę Wągrowieckiego w towarzystwie Wójta Wapna. W swojej karierze nauczycielskiej nie przypominam sobie, aby był na zakończeniu roku szkolnego jakiś oficjel wyżej wójta. Gdy wyszli na środek i rozpoczęli laudację i ... padło hasło 20 turnieju,  ... to natychmiast domyśliłem się, że pewnie będzie o ... mnie. Gdy już wyszedłem na środek ... próbowałem sobie ułożyć w głowie jakieś krótkie podziękowanie. Właściwie szybko znalazłem wyjście - powiedziałem, że w życiu kieruję się maksymą minimum słów, maximum działania i ... dlatego nie będzie przemowy ... dziękuję!

Wspomnę jeszcze o dwóch szczegółach, które mi się ... zapamiętały. Dyrektor miał muchę zamiast krawata i ... jeden uczeń, który na początku uroczystości wręczył mi różę a na końcu uroczystości przyszedł do mnie i tak trochę nieśmiało poprosił mnie o tę różę, bo jeszcze komuś miał dać. Oczywiście pozwoliłem mu zabrać tę różę z powrotem.
______
naszemiasto.pl
wapno.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz