poniedziałek, 4 września 2017

Reklamacja w STS

To wcale nie było tak łatwo. Pierwotnie miałem ten zakład jako ... "przegrany", ponieważ Wojtaszek wygrał "tylko" 1,5:0,5. Napisałem informację do STS jak zaczęto rozliczać zakłady i gdy zobaczyłem czerwone znaczki właśnie przy wynikach typu wygrana+remis. Konsultant kazał czekać a za chwilę zdawkowo odpisał, że "kupon został rozliczony". Patrzę ... a tam zero! Postraszyłem konsultanta, że jestem blogerem i zrobię z tego aferę. Spokojnie odpowiedział, że przekaże sprawę do działu "coś tam" a po kilku minutach ... patrzę i .... jest wygrana. Mało tego teraz ... poszli w drugą stronę i te odrzucone moje zakłady jeszcze zostawili do rozstrzygnięcia. Rzeczywiście taki: Iwańczuk, czy Karjakin (moi pewniacy) sobie poremisowali w klasykach licząc pewnie, że poradzą sobie w dogrywkach. Zatem prawdopodobnie STS zmądrzał i przeszedł na model zakładu typu "kto awansuje?". (co moim zdaniem jest rozsądniejsze a przynajmniej łatwiejsze do wytypowania).
Dla przykładu ... jeszcze "wisi" teraz zakład (pierwotnie uznany za przegrany), na który mogę wygrać naprawdę pokaźną sumę :)
Nie oglądałem od początku partii GM Kacpra Pioruna ale gdy już wróciłem do domu, to śledziłem właśnie tę partię i ... było naprawdę dobrze. Podobnie jak wczoraj cały czas równo i KP pod koniec miał nawet lepszy czas i ... zaczął się szybki finisz do 40-go posunięcia i ... się nasz Mistrz pomylił tzn. nie zauważył posunięcia Sc1 ... ale ja też bym nie zauważył, też grałbym do środka a nie na bandę, bo szachista wyrabia sobie nawyki i nawykiem jest unikanie skoczka na bandzie ... a tu było mało czasu a ... ratującym posunięciem było właśnie przejście skoczkiem na bandę ...
Tak oto Chinka pokonała Mistrza Polski. Jednak w dłuższym meczu myślę, Kacper ... ograłby Chinkę.
-
Dobrze mi obecnie idzie rozwiązywanie zadań na chess.com


2 komentarze:

  1. Akurat u tego bukmachera nigdy nie miałem okazji grać więc nie wiem jak wygląda tam proces reklamacji. Ja praktycznie od początku powstania https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie obstawiam mecze właśnie u tego buka. Nie dość, że ma bardzo wysokie kursy to jeszcze mnóstwo ciekawych wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń