czwartek, 21 września 2017

20k z funduszy europejskich do wzięcia

Usiadłem na krześle, aparat położyłem na stole i nagrałem. Taka setka z marszu, nawet w brudnej koszulce (na szczęście nie widać). Później nagrałem jeszcze jedną wersję ale zdecydowałem się na pierwszą. Właściwie ... nie ma kompletnie nic szczególnego, bez owijania w bawełnę opowiadam, że wydałbym na 20k na komputer i kamerę (ale porządne). Naprawdę nic oryginalnego. Jednak co tu wymyślać? Ewa najlepiej wydałaby na remont łazienki ... wręcz oczekuje, że w przypadku wygranej połowę przeznaczę na łazienkę. 
Szanse na wygraną są małe ale spróbować trzeba. Nigdy nie wiadomo co kogo wzruszy? Pamiętam jak w 2004' w konkursie "Netd@ys" wygrał austriacki film, który ... polegał na tym, iż autorka kręciła się w kółko i właściwie nic nie było widać, tylko było czuć kręcenie ... 
JKM też został europosłem chociaż jest przeciwnikiem UE.
-
W zakładach bukmacherskich znów przegrałem, bo chociaż moje typowania finałowej pary okazały się trafne, to ... zakłady dotyczyły dwóch partii klasycznych a tam było po 1:1 i dopiero dogrywki zdecydowały o awansie Aroniana i Dinga ...
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz