poniedziałek, 21 grudnia 2015

Qatar Masters

Muszę już naprawdę poważnie wyglądać, skoro dzieci w szkole widząc na moim iPadzie zdjęcia z Qatar na Instagramie, były zdziwione, że ja mam tam konto. Rzeczywiście odsetek 50-latków z Instagramem jest pewnie śladowy ... ale ja mam. Na Twitterze też mam. "Ślinka cieknie" jak się patrzy na te piękne zdjęcia z pięknego turnieju. Zwłaszcza pod kątem ewentualnych nagród w projekcie. Musiałem specjalnie interweniować na Pp, aby mi puścili ten projekt, abym miał się na co powoływać (zanim turniej się skończy) Właśnie przed chwilą GM Kacper Piorun zremisował na 1 (!!!) szachownicy z GM Vladimirem Kramnikiem. Się dzieje! O 13-ej wystartował oficjalnie projekt "100 zegarów dla szachistów - arcymistrzowie dla amatorów" (100 cloks for chess players - GMs for amateurs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz