piątek, 13 marca 2015

Gdzie jest iPad?

Trochę się dzisiaj przestraszyłem. Pojechałem do szkoły i na drugiej lekcji chciałem skorzystać z iPada a na biurku go nie ma, w torbie go nie ma. W czasie przerwy robiłem coś na jednym z iMaców będąc bokiem do drzwi a kilkoro uczniów weszło do pracowni nawiązując rozmowę. Ja ich wyprosiłem ale właśnie dlatego, gdy zacząłem szukać iPada zwątpiłem. Nie byłem pewien, czy z niego korzystałem a nawet, czy go wyjmowałem z torby. Uczniowie zauważyli, że się przejąłem i wszyscy gotowi byli poddać się przeszukaniu. Ja nie wierzyłem, żeby odważyli się ukraść ale schować, to by mogli. Na szczęście przypomniałem sobie o aplikacji "Znajdź mój ..", Zalogowałem się na konto iCloud i wybrałem iPada i pokazało na mapie, że jest w domu ... uffff. Poczułem się spokojniejszy ... chociaż całkiem spokojny byłem dopiero, gdy wróciłem i zobaczyłem, że rzeczywiście jest w domu, bo go zapomniałem zabrać.
__
Już nawet przymierzałem się do zrobienia filmiku ... ale sprawdzam na YT a tam pełno tego ... Z ciekawością zobaczyłem filmik, gdzie "podsuwano" tę grę profesorom ... i no właśnie ciekawe https://youtu.be/00Qu1kgsGpM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz