środa, 11 marca 2015

Eksperymenty i pomysły

Filmik zmontowałem ... przy użyciu edytora YouTube. To było tylko z ciekawości jakie są możliwości. Nie rozpoznałem jeszcze wszystkich możliwych tricków ale właściwie dla takich leni jak ja, to chyba taki edytor wystarczy. Oczywiście materiały trzeba wcześniej załadować.
_
Wreszcie wymyśliłem jak równolegle (niemal) wyświetlać kojarzenia turnieju na dwóch projektorach. Teoretycznie można aktualizować plik na serwerze CA ale niestety serwer CA nie aktualizuje danych natychmiast. Zatem dzisiaj wpadł mi do głowy pomysł, aby na dwóch niezależnych komputerach mieć otwarty program CA. Do tego, na każdym mieć "w pogotowiu" dysk typu np. DropBox. Sędziowanie odbywałoby się na jednym głównym komputerze ale natychmiast po kojarzeniu rundy (zamiast aktualizować na serwerze CA) następowałoby wrzucenie pliku turniejowego do dysku "chmurowego". Na drugim komputerze byłby otwierany już uaktualniony plik i można by było (niezależnie od pierwszego) wyświetlać np. drugą część tabeli.
_
Wczoraj napisałem dłuuugi list do wychowawcy Maksa, kiedyś może go opublikuję. W mediach obecnie przetacza się burza w związku z nagraniem, na którym nauczycielka-sadystka zastrasza dzieci a także zakleja im usta taśmą ... itd. itd.
__
Jak pisałem, to jeszcze nie wiedziałem jaka klatka zostanie wybrana na czołówkę filmu ... masz ci los - pierwsza twarz z lewej - zwycięzca z Gniezna (i z Wapna 2014'), pochodzący z Bydgoszczy - Łukasz Licznerski a na środku ukraiński GM Małaniuk (ukraiński ale już zasiedziały w Polsce) w swym charakterystycznym dresie z żółto-niebieskim motywem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz