sobota, 19 października 2013

Podsumowanie tygodnia

Cały czas na pełnych obrotach. Bez wytchnienia. W poniedziałek ... otrzymałem Nagrodę Wójta z okazji DEN. W swojej naiwności myślałem, że to za "przeforsowanie Dziennika Elektronicznego a okazało się, że to przede wszystkim za turniej PITS. Jednak jak się tak zastanowiłem, ... to rzeczywiście przecież PITS stało się marką i to jest ... godne nagrodzenia. Zmieniła się data Mistrzostw Powiatu - zostały przeniesione (z jutra) na 3 listopada, ze względu na przyjazd Niemców. Przyjadą 1 listopada, mam być znów opiekunem grupy polskiej. W piątek miałem na lekcji wizytę pani wicedyrektor na obserwacji. Lekcja wypadła dość dobrze jak na takie zagonienie. Codziennie praktycznie byłem w trasie. We wtorek na wezwanie policji w związku z egzaminem gimnazjalnym w Damasławku (opatrzność nade mną czuwała, że byłem w "dobrej" komisji, bo zgodziłem się czytać po angielsku). Cały czas mam nieczynny telefon, z powodu awarii karty SIM. W czwartek musiałem jechać po grzałkę, bo bojler padł. Do tego doszła jeszcze wymiana tej grzałki. W piątek kręciłem (właściwie, to Maciej Ryska) zdjęcia do filmu "Matematyka z nożyczkami" (tuż przed lekcją z obserwacją). Z Jurijem Czerwińskim załatwiłem pozwolenie na wykorzystanie ścieżki dźwiękowej z ich występu (z Michałem Gajdą) w poniedziałek. Dzisiaj zmontowałem ten film i o mały włos go nie umieściłem. Na szczęście w ostatniej chwili doczytałem w regulaminie, że powinienem to zrobić przez stronę organizatora. Wkrótce (na początku listopada) rozpocznę kampanię reklamową filmu. Mam nadzieję, że przydadzą się te subskrypcje z mojego kanału, do tego FB, do tego strona szkolna. Trochę inaczej planowałem, trochę musiałem pozmieniać, trochę się zmarnowało ... ale nie powinno być najgorzej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz