poniedziałek, 25 lutego 2013

Druga setka w Trzciance, premia od YouTube

Na liście startowej w Trzciance już 198 zawodników, pewnie będzie jeszcze więcej. YouTube ... przyznało mi premię. Jeśli to wpłata, która zasiliła moje konto z trzy tygodnie temu (ok. 18 Euro) , ... to liczyłem na więcej. Cóż takie życie. Wczoraj wstawiłem film o zamianie ułamków a dzisiaj (robiąc miejsce na dysku) dla SZACHISTY, wstawiłem jakiś zapomniany fragmencik z X PITS z 2008 r. Wczoraj przebiegłem kilka kółek (po mokrym śniegu), dzisiaj też kilka mam zamiar pobiec. Jakiś Turek na chess.com zrobił 3 posunięcia i mi remis proponuje ... To po co konto zakładał? Maciej R. przyniósł mi dzisiaj dużo materiałów zdjęciowych z "białą damą" i "czarnym koniem" ... filmiki chyba odrzucę ale może zrobię coś z pojedynczych zdjęć. Czasu cały czas brak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz