środa, 8 lutego 2017

Etyka (błędne) koło domyka

Wczoraj, po ukończeniu pracy nad "Kolejnością działań" zdecydowałem się napisać do p. Małgosi z APPLE. Ostatnio pięć lat temu pisałem o wsparcie dla PITS oraz oferowałem przygotowanie podcastów edukacyjnych ("Dzielenie pisemne" itp.) w zamian za "dobry" komputer. Nie udało się wtedy nic załatwić. Teraz pisałem tak ... "profilaktycznie", dla świętego spokoju. W końcu taka bogata firma ... Odpowiedź przyszła szybciej, niż się spodziewałem. Nie będę jej przytaczał ale sens był następujący: jestem pracownikiem szkoły publicznej, opłacanej z pieniędzy publicznych i ... nie mogą wesprzeć ani mnie ani szkoły ze względu na ... etykę.
Zatem - szkoła mi sprzętu nie załatwi, bo nie ma pieniędzy; ja sprzętu nowego sobie nie kupię, bo jest dla mnie za drogi albo ja za mało zarabiam; firma zewnętrzna mi sprzętu nie da, bo to mogłoby rzucić cień na jej wizerunek (że niby mnie przekupuje).
-
Wczoraj ukończyłem i opublikowałem. Ścieżka audio jak zwykle, ... nagrana za pierwszym razem, bo na takim sprzęcie nie chce mi się męczyć. Już czuję, jak hejterzy będą wytykać fragment, gdy mówię "jeden dodać dwanaście jest trzy ...". Ja wiem, że jest trzynaście ale gdy na ekranie film ucieka i już się myśli co dalej, to może się zdarzyć. Gdybym ten film robił dla firmy, która mi za niego płaci, to pewnie bym poprawił. Renderowanie 10-minutowego filmiku trwa ponad 1,5 godziny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz