niedziela, 18 grudnia 2016

Tak często, tak blisko, a ...

... nie zawsze się udaje. Przy czwartym dzisiejszym zadaniu pokazał się ranking 1999. Brakowało tylko 1 punktu do 2000. Uruchomiłem piąte zadanie i teoretycznie wystarczyło się mocno skoncentrować i pomyśleć i zdobyć ten jeden punkt i byłoby 2000 w zadaniach. Ale zaryzykowałem i pomyliłem się. System punktowania jest bezlitosny - natychmiast -9 pkt. Oczywiście na darmowym koncie jest trudniej. Limit 5 zadań nie pozwala się rozbujać. Czasami jest dzień, gdy mózg funkcjonuje znakomicie i wtedy można by było dużo nadrobić a tu koniec. Przy płatnym koncie przekroczyłem już poziom 2100. Zresztą w samej grze też przekroczyłem poziom 2200 a w poprzednim wpisie tak się zachwycałem osiągnięciem 2000. Jednak to wszystko zależy od wkładu czasu a gdy się mniej gra, to ... łatwiej o porażkę, która szybko ściąga ranking w dół.
-
Wczoraj zacząłem robić film o kolejności działań (na prośbę Tomka) i ... jest szansa na dobrą produkcję. Pomysły chodzą po głowie a to dobry objaw. Wątpię jednak, iż uda mi się skończyć w tym roku kalendarzowym.
-
Kupiłem wczoraj choinkę, moim zdaniem całkiem zgrabną ale Ewie absolutnie się nie podoba. W przyszłym roku wybierać będzie Ewa.
-
Wczoraj przyszedł rachunek za prąd ... 464. Zainstalowałem nowe oświetlenie świąteczne przy wejściu. Akurat przechodziła moja polonistka z podstawówki i nawet zagadnęła ale ... jak to ja - nie mam podzielności uwagi. Skoro instalowałem oświetlenie, to nie wdawałem się w rozmowę. Na szczęście chociaż złożyliśmy sobie życzenia świąteczne. Z życzeniami też się zmienia. Już raczej nie ma szans spodziewać się papierowych kartek. Były sezony, że popularne były SMS-y. Były czasy, gdy wysyłało się kartki elektroniczne, były czasy Naszej Klasy a teraz pewnie będzie FB.
-
Wczoraj kusiło mnie znów ... na zagranie w Lotto. Ostatecznie nie zagrałem, ... to pewnie trochę pieniędzy zaoszczędzę. Zagrałbym za prawie 80 zł - zakład systemowy 7 liczb w Mini na 3 losowania. Pierwsze losowanie wczoraj i tylko jedna liczba czyli 26,25 zł zaoszczędzone. 
W niedzielę znów jedna liczba i w poniedziałek ... też tylko jedna. Zatem ... 78,75 zł zaoszczędzone.
-
W piątek zainwestowałem 1500 zł w ... Banku Pałuckim z nadzieją na wylosowanie samochodu. Pieniądze muszą poleżeć do 16 czerwca a losowanie nagród w lipcu. Po wypłacie akurat starczą na drewno z odroczoną płatnością.
-
Wczoraj, będąc na cmentarzu uświadomiłem sobie, że turniej w Gnieźnie kończy się 30 grudnia i tego samego dnia będzie 10-a rocznica śmierci Ojca i pewnie będzie msza. Dzisiaj jechałem do kościoła ze świadomością słuchania ogłoszeń i rzeczywiście 30-go, godzina 17-a. Teraz jeszcze sprawdzenie regulaminu ... uff - zakończenie turnieju jest o 13:30, zatem nie będzie problemu.
-
Wracając do tytułu wpisu - na początku było mi trochę żal, że się znów coś nie udało (zdobyć tego 1 punktu w ostatnim zadaniu), bo często mi bardzo mało brakuje. Jednak jak już kończę ten wpis, to ... zdaję sobie sprawę, że widocznie tak musi być ... to takie hartowanie ducha, pogoń za króliczkiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz