niedziela, 29 listopada 2015

Windows 10 a ChessArbiter Pro 2010


Taki już jestem, że łatwo daję się skusić na eksperymentowanie. Niby wiedziałem, że z tym W10 mogą być problemy ale ... pobrałem i zainstalowałem. Na pierwszy ogień po instalacji poszły przeglądarki i było OK. Ponieważ gdzieś mignęła mi informacja o "wewnętrznym/wbudowanym" antywirusie, to odinstalowałem Comodo. Niby wszystko było dobrze. Uruchomiłem CA i działał ale gdy chciałem wysłać na serwer CA, to już niestety zaczęły błędy wyskakiwać. Nie pomogło odinstalowanie i zainstalowanie na nowo CA. Próbowałem otwierać turnieje, które już były na serwerze i pobrać nawet szło ale uaktualnić już nie. Zatem wysłałem wiadomość do biuro@pzszach.org.pl
___
Ustawiłem publikację tego posta na 23:30, na wszelki wypadek przeprowadziłem jeszcze test o 20-ej i ... CA działa tzn. udało się wysłać turniej na serwer. Zatem powyższy wpis jest już nieaktualny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz