niedziela, 19 maja 2024

Klub, rollup, turnieje, projekty, ...

 

Tak wygląda ... pocięty i poskładany w poziomie projekt rollupa dla MDK Wągrowiec. Wcześniej miałem zupełnie inne projekty, ale ten mnie bardziej przekonuje. Po co klubowi rollup? Tyle lat nie było rollupa i było dobrze, a teraz jakiś rollup. Może zająłem się tym projektem, żeby zagłuszyć inne sprawy w życiu, o których nie chcę teraz pisać. To nie jest wykluczone i ocenię to pewnie po jakimś czasie. To już tylko miesiąc i wakacje i trzeba ten miesiąc jakoś przetrwać. Po PITS kurz już opada, emocje stygną. Pracy jest trochę i właściwie mam co robić, a jednak ciągnie mnie do planowania kolejnych wydarzeń.
Wymyśliłem sobie np. projekt mini festiwalu szachowego. To jest taka wizualizacja, która pozwala lepiej zrozumieć jak trzeba rozplanować turnieje na 3 dni. Jednak ten plan powstał tak naprawdę na bazie projektu, który wymyśliłem na 1-4 maja 2024 r. dla Wapna i PITS.
To byłaby już prawdziwa szachowa majówka ale to są tylko takie plany. Trzeba to jeszcze przetrawić.

Dla formalności zamieszczam jeszcze projekty rollupów.


 






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz