niedziela, 14 listopada 2021

Dostrzeganie detali

 

Trwają (dzisiaj 3. runda) Drużynowe Mistrzostwa Europy w Szachach i tak sobie zerknąłem i moją uwagę przykuł wynik na ostatniej szachownicy meczu Czarnogóry ze Szkocją. Taki mały ranking i remis z dużo lepszym zawodnikiem? Postanowiłem trochę poszukać i okazuje się, że ... to tylko tak dziwnie wygląda na stronie, natomiast w rzeczywistości grał tam młody chłopak, który jest nadzieją szkockich szachów :)


Skromny chłopak, który nie chce się chwalić, że pokonał już arcymistrza. Pewnie niedługo jego ranking się zmieni i doszlusuje do grona mistrzowsko-arcymistrzowskiego. 

Dla mnie pytaniem jest - co zrobić, aby wągrowieckie szachy wyprowadzić z szachowego "grajdołka". Na ostatnim piątkowym spotkaniu, zwróciłem uwagę Adrianowi, że przecież wygrał z "Panem Szachusiem", na co Radek wtrącił się, że on też ograł "Szachusia". No to ja dokładam obrazek z moich zmagań na chess.com


Jak widać dotarłem tam do zadań z poziomu 2500+. Mamy jeszcze Przemka i Krzysztofa, rośnie Kacper, który z miesiąca na miesiąc gra coraz lepiej. A jednak cały czas drepcemy w miejscu. Nie pojawia się więcej nowych zawodników. Niewątpliwie ... coś jeszcze trzeba poprawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz