niedziela, 17 października 2021

Motywowanie, inspirowanie, depresja itd.

 

Nie przyjmuję już nowych uczniów na korepetycje, bo ... nie mam czasu. Pracuję bardzo dużo. W czasie wolnym robię jeszcze jakieś szkolenia. Na obrazku certyfikaty z trzech modułów szkoleń o motywowaniu uczniów i szkolenia o depresji. To taki skrótowy opis. Później jeszcze trzeba będzie znów pisać kiedy i z czego się człowiek się szkolił, a przecież zaświadczenia będą leżały w aktach. Jutro ominie mnie kolejne szkolenie z pierwszej pomocy, ponieważ mam już zaświadczenie, iż takowe odbyłem. Ileż ja się już szkoliłem? Temat nadaje się na osobną dyskusję, ale ... czasu brakuje. "Czas ucieka ...". Wieczorem jest turniej na Lichess, na który zostałem specjalnie zaproszony, ale ... nie jestem pewien czy zagram, wręcz wydaje mi się, że się nie wyrobię. W końcu trzeba jeszcze tyle spraw załatwić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz