niedziela, 21 marca 2021

Podpowiadałem Korwinowi :)

 

Nagrodą w pewnym turnieju na Lichess była możliwość rozegrania partii z JKM. Turniej wygrał IM (zresztą mi znany). Widać było, że JKM nie miał doświadczenia z Lichess, była to dla niego nowość. Młody IM był i tak bardzo wyrozumiały dla JKM, wręcz można było wyczuć sympatię. Transmisja była na YT, ale oczywiście z opóźnieniem. Natomiast ja znając login IM odszukałem jego konto i wszedłem na partię i mogłem ją śledzić na żywo, a nawet próbowałem podpowiadać JKM, tylko, że on chyba nie zauważał tych podpowiedzi. Na YT była transmitowana sama pozycja na szachownicy, bez okna czatu. Oczywiście JKM przegrał, ale ... zagrał.

2 komentarze:

  1. Podpowiedzi podczas parti to troszkę oszustwo :)

    Ciekawe czemu "plandemierze " przemilczają fakt ze Szwecja mimo braku lockdownu ma wiekszy spadek PKB od Polski

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście podpowiadanie jest naganne :) ale w tym przypadku gra była o pietruszkę i różnica poziomów była bardzo duża, a do tego JKM nawet nie zauważał tych podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń