sobota, 21 lutego 2015

Torque Piła

Szkoła jazdy inżyniera Grzegorza miała ... pomóc Ewie w przygotowaniach do egzaminu. Nieźle sobie wymyślił nazwę, taką techniczną (moment obrotowy). Jak mi się znudzi szkoła, to trzeba będzie naukę jazdy otworzyć. Najlepsze było jednak ... gdy ocenił szanse zdania egzaminu na 50%.
Tyle to i ja wiem. Technicznie Ewa jeździ nieźle ale na pilskich rondach może się przejechać.
_
Skoro już padły procenty, to właśnie jestem przy produkcji filmiku na YT. Idzie ciężko.
_
Już tak się "napaliłem" na Nikona D5300 a tu nagle natknąłem się na Lumix'a GH3 i ... zgłupiałem. Nikon był opisywany jako ... powiedzmy dobry z ceną ok. 2,6 tys. natomiast Lumix jest opisywany jako niezły ale z obiektywem kosztuje ponad 4 tys. To prowadzi do ... odłożenia decyzji o kupnie. W końcu tyle już sprzętu kupowałem i nie zawsze wykorzystałem a pieniądze poszły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz