sobota, 20 kwietnia 2013

Teraz tylko turniej

Najbliższe dwa tygodnie poświęcam na pracę przy 15 PITS :)
Zamachowcami w Bostonie byli czeczeńscy bracia, ... fanatycy.
Dzisiaj rano przebiegłem sobie, moją "normalną" dyszkę ... i czas niezbyt zachwycający 58 minut. Czeka mnie dużo pracy, aby zejść poniżej 50 minut. Nie biegłem jednak na wynik a raczej rekreacyjnie. Do biegu w Janowcu jeszcze ponad miesiąc.
Wczoraj poznaniacy (przynajmniej na chessbombie) grali koło siebie. Marcin Szeląg wygrał swoją partię a Jacek Tomczak i Klaudiusz Urban nie potrafili docisnąć i mimo lepszych przeważnie pozycji tylko zremisowali. Takie już są te nasze wielkopolskie szachy, niby dobre ale jeszcze nie bardzo dobre. Na stronie WZSZach czytałem, że Mikołaj Tomczak, z którym grałem w Trzciance zdobył złoty medal na ... Gier Umysłowych, ale ja pamiętam że w partii ze mną niczym mnie nie zachwycił - grał szybko i prosto licząc tylko na mój błąd. Wracając do MP, to już żaden z Wielkopolan nie załapie się na medal. Ciekawe zatem, czy będzie im się chciało przyjechać do Wapna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz