poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Bomby w Bostonie

Miałem pisać o mojej nadwadze a tu patrzę - informacje o wybuchach
w Bostonie na mecie najstarszego nowożytnego maratonu.
http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?kat=1356&wid=15496901 
Nie są chwilowo znane żadne szczegóły ale nie ma to znaczenia, czy islamiści, 
czy Koreańczycy, źle się dzieje.
-
Na MP - zawodnicy Baszty Żnin szybko skończyli pokojowo swoją partię, 
obaj pewnie nie odegrają głównych ról w tym finale dlatego każde pół punktu jest 
dla nich cenne - rozumiem ale nie popieram. 
Jacek Tomczak przycisnął Mateusza Bartla i ... Też skończyło się remisem. 
To tak na szybko.
-
Rzeczywiście po zimie zostało mi przynajmniej 5 kg za dużo 
i muszę je w miarę szybko zgubić.
-
Na głowie mam już tylko PITS, tzn. moje myśli przeskakują tylko ... 
kiedy pisać, kiedy jechać, gdzie zamawiać, do kogo jeszcze uderzać?
Teraz czas iść spać ... o Bostonie poczytam rano ... atakować sportowców, 
no tak - masowa impreza, tłumy ludzi ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz