czwartek, 8 listopada 2012

Miły gest Shredder'a :-)

Świat idzie do przodu, najwolniej zarobki. Przez wiele lat pracowałem na programie Sigma Chess, z którego byłem bardzo zadowolony. Jednak ten program nie jest już rozwijany dla nowych systemów Apple i nowych procesorów. Mam jeszcze ten program na starym iBooku G4 ale na nim wysiada już karta graficzna i ... mało widać. Wydatki mam co chwilę a zarobku z moich filmów ... nie widać (tylko z "1, 2, 3, potrafisz i Ty był iPhone ale iPhone też już pada)
(Program  Chess dodawany do systemu Mac OS X jest może i fajny do grania ale nie nadaje się do prezentacji/nauki szachów.)
Postanowiłem zwrócić się do producenta programów szachowych Shredder o darmową wersję ich programu na potrzeby tworzenia filmików szachowych. Kilka dni czekałem, już myślałem że nic z tego nie będzie ... a tu miła niespodzianka. Dostałem odpowiedź, dostałem kod :)
30 Euro, to nie fortuna ale ... cieszy. Cieszy również podejście firmy - takie rozwiązanie jest naprawdę dobre dla wszystkich. Ja zaoszczędziłem pieniądze, mam czyste sumienie, że nie bawię się w kombinowanie z nielegalnymi/czasowymi wersjami. Firma otrzyma symboliczną, bo symboliczną ale jakąś reklamę. Kto wie, może się zdarzyć że akurat będzie to znacząca reklama, może akurat kilka osób właśnie z "mojego" powodu kupi ich program :)
Cóż ... wypada się wziąć do pracy :)
-
Jeszcze raz dziękuję firmie Shredder :-)
(Zadania po prawej stronie, to też od nich i to też reklama :-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz