piątek, 26 października 2012

Zadyszka ... finansowa i nie tylko

Dzisiaj, po 12 dniach odpoczynku wreszcie postanowiłem pobiec i ... chciałem zrobić dyszkę ale po 2 km ze względu na bóle w kostkach postanowiłem dobiec tylko do 3 km i tam nawróciłem, zatem wyszło tylko 6 km i to, po prawie 6 min. W zadaniach szachowych od kilku dni mój ranking stoi poniżej 2000, nadchodząca wypłata ledwie pokryje debet ... generalnie ... dołek. Goły etat robi swoje. Na szczęście rysuje się perspektywa nauczania indywidualnego S.K. - jako obywatel uważam, iż jest to wyrzucanie publicznych pieniędzy, jako ja mogę się cieszyć iż rysuje się perspektywa dodatkowych ponad dwóch stówek miesięcznie.
-
Zdjęć z fotomaratonu też nie mam zamiaru kupować ... może w nadchodzącym 2013 r.
Półmaraton w Pile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz