sobota, 6 października 2012

Dzień Nauczyciela

Wczoraj (5X) był Światowy Dzień Nauczyciela, za tydzień nasz polski Dzień Edukacji Narodowej.
W drodze do Żnina tak sobie myślałem - jakim jestem nauczycielem?
Nie jestem nauczycielem ... wymagającym - tak się oceniłem, ale czy to źle?
Natomiast jestem nauczycielem życzliwym, który widząc chęć ucznia chętnie pomoże.
Myślę, że gdy się "sprężę", to potrafię dobrze wytłumaczyć ...
Dosyć dobrze idzie mi wirtualne tłumaczenie - na spryciarze.pl filmiki szachowe już dawno przekroczyły 0,5 mln wyświetleń, na youtube ruszyły ostatnio filmiki z działaniami pisemnymi, szczególnie "dzielenie pisemne" będzie się mnie trzymało jak "ciemny paznokieć" :-)
Cały czas 0$ ale myślę, ... że jeszcze w tym roku ... coś się ruszy. W planie mam filmik o równaniach dla klasy czwartej. (mam nadzieję, że jeszcze w październiku zrobię)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz