niedziela, 18 marca 2012

Szachowy hardware :)


Ten wpis jest odpowiedzią na wpis z blogu psychologiaiszachy :)
Obecnie w domu mój kontakt z szachami odbywa się głównie przy użyciu komputera a właściwie obecnie najczęściej iPada. Posiadam dużo książek szachowych... ale większości nie przeczytałem. Pierwszą książką była "Wyprawa do krainy szachów" J.Awerbacha i ? Dużo jej zawdzięczam. Później kupowałem książki "na zapas", wierząc że kiedyś będę miał czas i się zabiorę za czytanie, teoretycznie jest to jeszcze możliwe. Natomiast komplet figur, którymi dysponuję w domu, to Stautony nr 5, które kupiłem jeszcze w czasach studenckich (ok. 25 lat) do tego plansza tekturowa pochodząca z NRD oraz drewniany zegar Garde też z NRD. Natomiast w szkole bierki Stautony nr 5, 20 desek drewnianych nr 5, (wszystko z firmy "Węgiel") oprócz tego ponad 20 plansz tekturowych i ponad 30 zegarów Hetman, kilka Garde i kilka Jantar i jeden elektroniczny. Planuję zakup elektronicznych, koniecznie z funkcją dodawania czasu :) tylko nie mam pomysłu skąd pozyskać środki :)
Natomiast wracając do wątku, najczęściej korzystam z wirtualnych szachów i szachownic ... wiedzy szachowej też szukam w świecie wirtualnym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz