sobota, 11 września 2010

20-stka w 2h


Jak w tytule - 6 dni po Pile całkiem spokojnie, równiutko - pierwsza dyszka w 1h i pół minuty, druga dyszka 1h i 1 minutę. Patrząc na dziennik biegowy zauważyłem, że właśnie przekroczyłem 2000 km od chwili założenia (prawie półtora roku). Gdy spojrzałem tam na zapiski z roku ubiegłego, to okazało się że w roku 2009 tydzień po Pile zrobiłem 30 km ale o ile dobrze pamiętam, to ostatnia 5-ka była już marszem a w następnym tygodniu robiłem dziwnie krótkie treninngi, zatem ... coś było nie tak. Za to dzisiaj pełen luz, po biegu tak jakby go nie było. Zastosowałem aerozol z Niemiec, może pomógł. Za to za tydzień planuje również spokojnie zrobić 30 km ale tak żeby je przebiec :-)

Internetowe Dzienniki Biegowe
Jeszcze jedna fotka z Piły od Radka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz