piątek, 2 czerwca 2017

Technologia nie chce się zatrzymać

Mam cały czas młyn. O ile z kręceniem filmu już spokój, to w niedzielę IRENIADA ale czego się nie robi dla zwolenników/czytelników/ ...:) Nawet nie mam czasu przetestować :) ... ale w ciemno polecam nową wersję Arion'a <<<
Sam też na pewno skorzystam!
Przed Ireniadą chciałem przetestować transmisję live na YT. Klikam a tam ... już nie tak jak kiedyś. Pozmieniało się i opcji jest mnóstwo ale ... którą wybrać? Widać, że niektóre programy mają możliwości niesamowite ... ale gdzie tam przełączyć się na inną kamerę podłączoną do komputera, ... to już wyzwanie.

Testowałem też transmisję na FB i tam ... jest banalna. Klikasz i masz i ... jeszcze się nie obejrzałem a przy "teście" a już było kilku obserwujących.
-
Umieściłem film konkursowy na stronie organizatora. Tak jak się spodziewałem - po południu zaczęły pojawiać się już dobre/mocne produkcje szkół które będą realną konkurencją dla Wapna.
Dodałem dwa making ofy z wczoraj:

Nie wiem, czy to te filmy, czy testowe transmisje ale zaraz kilka subskrypcji ubyło.
W Mińsku ... średnio. Na chess.com dzisiaj odpuściłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz