czwartek, 15 czerwca 2017

Każdy ma kryzys - nawet Mistrz Świata

Przez te "Kolorowe Boiska" szachy zostały odsunięte na bok, zresztą biegi też. Wierzyć się nie chce patrząc na tabelę turnieju. Dwie rundy do końca a Magnus Carlsen ... właściwie zamyka tabelę. A cały świat patrzy. Taki jest sport. Mam jednak przeczucie, że dzisiaj wygra z Karjakinem a jutro z Anandem i wtedy będzie zupełnie przyzwoicie ... ale jak przegra ... to będzie dopiero przybity.
-
Dzisiaj rano Wapno znalazło się na 14-tym miejscu ale szybko wróciło na 13-e. Zrobiłem jeszcze parę akcji na FB. Korzystając z DE rozesłałem apel do wszystkich rodziców. (ustawiłem wysyłkę na 13:13) Oczywiście nie było jakiegoś spektakularnego skoku w głosowaniu ale ... wszystko wskazuje, że uda się wejść do dwudziestki. Co prawda kilka szkół nas goni ... ale tak naprawdę zostało 22 w naszej grupie i Nowy Tomyśł w grupie do 20k. Zatem 23 szkoły ... właściwie organizatorzy mogliby dopuścić właśnie te 23 szkoły ... ale pewnie będą czekać do niedzieli. 
-
Procesja ulicami Damasławka ... przeszła. Pogoda była znakomita. Frekwencja była moim zdaniem mniejsza niż zwykle. Jednak właściwie tak ... normalnie było. Tak normalnie, że pewnie ta procesja nie utrwali się w moich wspomnieniach a niektóre pamiętam.
_________________________
Dopisane wieczorem:
Carlsen ... wygrał!
Byłem na transmisji przy posunięciu Hc3 i ... czułem, że coś z tego będzie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz