niedziela, 30 października 2016

Turniejowe dylematy

Pierwotnie myślałem o zagraniu za dwa tygodnie w Bydgoszczy w 5-rundowym, dwudniowym klasyku. Właściwie już się niby zdecydowałem ale ... chwilowo jest tam zapisana sama młodzież. Natomiast z młodzieżą, to się ciężko gra. Rankingi mają po 1300-1400 a grają tak, że ciężko ich ograć. Zatem mogło by się zdarzyć, że zamiast zysków rankingowych mogłaby się pojawić strata (oprócz straty finansowej oczywiście). No to znalazłem ciekawy turniej w Koninie ale ... mi by pasowało zagrać w turnieju B a tam limit ELO - 1700 a ja chwilowo mam 1704. Natomiast w turnieju A byłbym jednym z najsłabszych. Do tego turniej w Koninie jest 3-dniowy ... zatem Ewa mnie nie puści. Noclegi ponad 100 za noc ... Trzeba będzie poczekać na inną lepszą okazję. Chyba że w Bydgoszczy zmieni się skład jakościowy zawodników.
-
Wietrznie dzisiaj było i zrobiłem test nagrywania chmur :)
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz