niedziela, 15 września 2024

Spotkanie studentów matematyki

 

Zdjęcie wysłałem sobie z Centrum Szyfrów Enigma w Poznaniu. Kilkadziesiąt lat temu (w czasach studenckich) była tam chyba siedziba PZPR, przynajmniej tak mi się wydaje. Pomysł na początek spotkana studentów matematyki naprawdę świetny. Oczywiście nie jest to muzeum dla każdego, tak mi się wydaje, 

Właściwie, to jechałem do Poznania wbrew wszystkiemu. Podstawowa przeszkoda - chwyciło mnie jakieś przeziębienie. Tydzień był pracowity, w czwartek były rady pedagogiczne w obu szkołach i cały dzień w Wągrowcu dał o sobie znać. Prawie nie mogłem mówić, taki byłem ochrypnięty, ale jednak pojechałem. Nie na wszystkich spotkaniach byłem. Na tych, na których byłem też zawsze wcześniej uciekałem i tym razem też wcześniej wybyłem.

Jak już wyzdrowieję, to ... może napiszę więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz