niedziela, 7 kwietnia 2024

Akcja "sprzątania" moich banerów

 

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, chciałbym jak najlepiej rozporządzić moimi banerami. Wydałem na nie niemal 1000 PLN. Na ulotki wydałem niemal 500 PLN. Ulotek, to wcale nie chciałem, ale dostosowałem się do woli reszty kandydatów i się nie wyłamywałem. Jasną sprawą jest dla mnie, że jeśli baner wisiał na terenie prywatnej posesji, to o ile właściciel sobie życzy, przechodzi na jego własność. Ten 1000 PLN wolałbym wydać na XXVI PITS, czyli rozwój szachów, niż banery. Stąd właśnie mój apel dla chętnych na banery, aby wpłacili jakąś kwotę na https://zrzutka.pl/yhar7j co najmniej 26 PLN, a najlepiej 52 PLN (więcej też może być). Ja będę zdejmował banery we wtorek i środę, najpóźniej w czwartek. Oczywiście nie mam gwarancji, że ktoś wcześniej sobie nie przywłaszczy, bądź zniszczy. Wyjątek będzie stanowić baner nr 1 zlokalizowany przy moim domu, którego mam zamiar sobie zostawić na pamiątkę. On uczestniczył w spotkaniu przedwyborczym i są tam podpisy sympatyków. Jednak, gdyby ktoś bardzo go chciał i tego mogę oddać za 1000 PLN (na XXVI PITS). W związku z akcją podaję lokalizację i uwagi:
  1. Damasławek, Grunwaldzka 2A, pamiątkowy, ewentualnie 1000 PLN;
  2. D-k, przy remizie; (sprzedany za 30 PLN na XXVI PITS)
  3. D-k, przy Policji; (sprzedany za 50 PLN na XXVI PITS)
  4. D-k, przy stawie, obok GOK; (zdjęty)
  5. D-k, przy przejeździe kolejowym; (zdjęty)
  6. D-k, przy targowisku;(przekazany grupie teatralnej)
  7. Turza, przy wyjeździe z D-ka; (sprzedany za 30 PLN na XXVI PITS);
  8. Turza zjazd w kierunku Mokronos; (sprzedany za 40 PLN na XXVI PITS)
  9. Mokronosy, przy stawie; (skradziony)
  10. Mokronosy, przy zjeździe na Smuszewo; (skradziony)
  11. Stępuchowo, przy boisku sportowym; (przekazany zainteresowanym)
  12. Niemczyn, przy nowym markecie (sprzedany za 30 PLN na XXVI PITS);
  13. Wiśniewko, przy świetlicy; (przekazany za skradziony dla fana w Gołańczy)
  14. Gołańcz, ul. Walki Młodych "zaklepany";(skradziony)
  15. Wapno, wyjazd na Stołężyn, posesja prywatna; (zarezerwowany na XXVI PITS)
  16. Wapno, rozwidlenie, posesja prywatna; (sprzedany za 30 PLN na XXVI PITS)
  17. Wapno, przy Dino; (skradziony)
  18. Rusiec, posesja prywatna, (przekazany zainteresowanym.
O ile ktoś jest zainteresowany konkretną lokalizacją, proszony jest o kontakt w celu ustalenia szczegółów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz