piątek, 2 grudnia 2022

Czasami przegrana nie przeszkadza

 

Polska przegrała swój ostatni mecz z Argentyną, ale wszyscy byli zadowoleni, bo awansowała do 1/8 finału. Dla odmiany Niemcy wygrali z Kostaryką ale nie wyszli z grupy.

Ja miałem ten tydzień cały pod górkę, a dzisiaj, to już kumulacja była. Miałem obserwację na lekcji, a to jest stres (dla mnie) i właściwie wszystko niby dobrze szło i lekcja była nawet całkiem, całkiem. Jednak okazało się, że zapomniałem, że ta lekcja miała być albo powtórkową, albo z wykorzystaniem zróżnicowania wymagań. Ja sobie zrobiłem po prostu kolejną lekcję z rozkładu ... i to nie było dobrze, bo nie zostały spełnione warunki, ... ale jakoś to mnie spłynęło. Najważniejsze, że już po. Na pierwszej lekcji zrobiłem eksperyment z "dylematem więźnia" (to by też nie spełniło wymagań). Co ciekawe pierwszy zestaw uczniów/więźniów niespodziewanie był solidarny i obaj się nie przyznali. Jednak już drugi zestaw uczniów pokazał, że chociaż niby wszyscy wiedzieli, że trzeba być solidarnym, to ... nastąpił rozłam i "wyrolował" drugiego. Żeby jeszcze mnie "dobić", to dzisiaj przegrałem kilka partii z uczniami. Sam nie wiem jak to było możliwe, ale się zdarzyło, ale ... też jakoś po mnie to "spłynęło" ... a niech się nacieszą.

Po lekcjach wybrałem się na obiad do No1, ale tam była jakaś impreza ... no to sobie przypomniałem, że jakieś 100 m dalej jest jakiś ukraiński lokal, więc tam poszedłem i zjadłem sobie soliankę i zaoszczędziłem kilkanaście złotych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz