środa, 18 marca 2020

Koronawirusa ... przyjmę za kasę

Na ten artykuł natknąłem się wieczorem, ale jeszcze wcześniej wyraziłem w domu opinię, że ... ja, to chciałbym być zarażony i odbyć kwarantannę ... i mieć spokój. Ewa stwierdziła, że widocznie już mam wirusa. Natomiast gdyby w Polsce pojawiła się taka oferta jak w Anglii, to za kilkanaście tysięcy zł, za dwa tygodnie, na pewno bym rozważył. Jestem ciekaw jak tę sytuację będą oceniać ludzie za kilka lat. Teraz jest akcja #zostanwdomu (czy jakoś tak). Zajęcia w szkołach zawieszone, urzędy pozamykane, etc. etc. Wielu przedsiębiorców będzie miało ... duże kłopoty. Zwłaszcza ci, którzy żyją z ruchu ludzi. (bo ludzie siedzą w domach). Przed chwilą oglądałem reportaż jak to w Wielkiej Brytanii wcale się nie przejmują wirusem. W Polsce natomiast ... psychoza. Wszędzie, wszyscy "trąbią" o środkach ostrożności, ... echhhh.
-
W GOPSie miałem dzisiaj ciekawy przypadek. Komputer "odmawiał" wyświetlania stron internetowych a był podłączony do Internetu. Zostałem wezwany. Dowolna strona, w dowolnej przeglądarce i ... wołanie o jakiś certyfikat ... niektóre strony, w ramach wyjątku potwierdzonego pozwalały się wyświetlić (te http) ... Wchodziłem do zapory, szukałem włączonych jakiś zabezpieczeń itp. i ... nic. Wreszcie ... tknęło mnie, żeby sprawdzić datę a tam 3.03.2011. Gdy to zobaczyłem, to już czułem, że będzie dobrze ... Ustawiłem datę i godzinę, wchodzę do przeglądarki i ... wszystko gra. Taka ... "duperela" a ... ciekawe, kto by sobie poradził?
-
Nie mam chęci dzisiaj dalej pisać, bo ... nie, ... i tyle. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz