środa, 20 lipca 2016

Międzynarodowy Dzień Szachów

Gdyby nie FB, to pewnie bym się nawet nie zorientował, że dzisiaj przypada Międzynarodowy Dzień Szachów. Generalnie nie przepadam za "dniami", nawet swoimi urodzinami, czy imieninami. :)
Zresztą, co tu świętować - na chess.com mam 5 partii w trakcie ... i wszystkie przegrane. Chciałem sobie powetować w zadaniach i ... nastawiłem się, że rozwiążę wszystkie 5. Niestety nie udało się - rozwiązałem 3 a na 2 poległem. Zatem spróbowałem na Chess Live, trafiłem na Rumuna o zbliżonym rankingu i dwie partie przegrałem i sobie odpuściłem.
JKD w trzeciej rundzie zremisował w Lake Sevan i ma 2/3 i to jeszcze nie jest tragedia.
Magnus Carlsen gra dzisiaj w Bilbao z Wei Yi i ... mam przeczucie (po 11. posunięciu), że to wygra. [a jednak skończyło się remisem]
-
Biegowo - dzisiaj przebiegłem 14 km, wreszcie powyżej 10. Spoglądając w kalendarz biegowy z ubiegłego roku właśnie uświadomiłem sobie, że w tym czasie (końcówka lipca) zrobiłem kilkudniowy mocny trening - codziennie przez ponad tydzień przynajmniej 10 km. Prawdopodobnie zrzucałem kilogramy i chyba teraz znów czas powtórzyć ten "manewr", bo same te kilogramy nie chcą zejść.
___
Nagle ... doszło jeszcze COŚ :) ... wystartowałem w konkursie PZSzach i walczę o koszulkę (personalizowaną) wystarczy wejść na stronę, odszukać wpis o konkursie i odszukać MÓJ komentarz i ten komentarz LAJKOWAĆ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz