poniedziałek, 14 listopada 2011

Apple daje Lwa


Wreszcie Apple zaczyna coś dawać edukatorom. Od godziny 18-ej jest do pobrania Lion. Serwer eduapple prawie już nie działa (jeszcze można przez ftp ściągnąć to co się tam włożyło) poczta na tym serwerze też już ledwie dycha. Jobs już odszedł na zawsze, wczoraj nawet na religia.tv oglądałem program gdzie tłumaczono dzieciom, co jest symbolem grzechu? otóż symbolem grzechu jest ... jabłko a dokładniej nadgryzione jabłko ... hmmm daje do myślenia :) Oprócz Lion'a dają kilka innych programów, miedzy innymi Bento na iPada ale ten program to już zakupiłem i co mi teraz po zakupie. Lion jest pewnie duży, bo przez ponad pół godziny pasek postępu dopiero drgnął. Nie jestem pewien, czy do rana się ściągnie a na wszelki wypadek muszę jeszcze pare dodatkowych GB miejsca przygotować.(a jednak nie - spojrzałem na obrazek i zobaczyłem 3,53GB czyli jeszcze znośnie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz