wtorek, 2 maja 2017

Dzień Flagi

Wspieram kolegę historyka w popularyzacji narodowych tradycji i też robię sobie zdjęcia z flagą w tle.
-
XIX PITS działa na mnie tak, że już tej nocy nie spałem. Tak mi pewnie adrenalina podskoczyła. Nie przejmuję się tym jednak. Odbieram to jako dobry znak. Widocznie jeszcze się nie wypaliłem i jeszcze mi zależy. Cały czas obmyślałem jak jeszcze "podkręcać napięcie" wokół turnieju. Zrobiłem ankietę ale ... dopiero jeden typ wpłynął. Wyświetleń bloga turniejowego będzie pewnie ponad 3 tys. (z jutrzejszym dniem) ale to 10 razy mniej, niż bym chciał. Czasami korci mnie aby niezdrowo (jakąś niesprawdzoną sensacją) nakręcić oglądalność ... ale się powstrzymuję. Chociaż dzisiejszy wpis na FB o "sejsmografach Google" już można ... różnie interpretować.
Zdążyliśmy z geofiltrem na Snapa - na szczęście. Wypłaciłem pieniądze ze zrzutki 360,40 zł (1% zostawiłem organizatorom). Chociaż nie zebrałem założonej kwoty, to jednak udało się "załatać" tą kwotą ubytki z wpływów od zwyczajowych sponsorów PITS.
Do pracy przy PITS włączył się Jakub, który stworzył geofiltr dla Snapa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz