środa, 12 listopada 2014

W 4 partii remis

Kto chciałby wygrać tę pozycję, ... ten pewnie by ją przegrał. Pewnie znalazłoby się wielu graczy liczących na błąd przeciwnika ale przy zbliżonych umiejętnościach, swoim uporem można najwyżej popsuć swój wizerunek. 
_
Dzisiaj byłem na gali I edycji CDEW w Teatrze Polskim w Poznaniu. Uczennica zajęła 3 miejsce w grze i otrzymała słuchawki i tablet. Trochę niepokoił mnie telefon od organizatorów i pytanie o status materialny rodziny Oliwii. Czy to znaczy, że gdyby był np. wysoki, to nagroda byłaby cenniejsza a może skromniejsza? Piszę dlatego, iż siedząc słyszałem rozmowę telefoniczną innego dziecka, które chwaliło się mamie, że dostało iPada a Oliwia nie dostała iPada, tylko mały, mniej znanej marki. Generalnie znów były przemowy "gadających głów", znów były zachwyty a moje zdanie na temat tego projektu jest trochę inne, mimo iż jestem w pewien sposób beneficjentem CDEW. Moim zdaniem strasznie dużo pieniędzy zostało ... zmarnowanych i efektywność wcale nie jest taka jaką przedstawiają "gadające głowy". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz