sobota, 19 października 2024

Szachiści z Luneburga w Wągrowcu 2024

 

Już kilkanaście lat się odbywają wymiany młodzieży między Luneburgiem, a Wągrowcem. Nie tylko szachiści, również inni sportowcy i nie tylko, ale dla mnie  funkcjonują ... szachiści. Większości dzieci na tym zdjęciu nie było jeszcze na świecie, gdy zaczęła się wymiana. Żeby miało to (spotkanie) "ręce i nogi" potrzebni są odpowiedni ludzie, którzy oprócz swojego czasu i kompetencji oddadzą trochę serca. Dla mnie w tym roku ten tydzień był, jak kolejny w tym roku szkolnym, mocno zaangażowany. Teraz już mogę napisać, że ... spotkanie "wypaliło", ale tylko ja zdaję sobie sprawę ile było perturbacji, które ostatecznie szczęśliwie przebrnąłem. Nie mam czasu, bo jutro muszę jeszcze przeprowadzić Mistrzostwa Powiatu, a następny tydzień będzie "pod hasłem", "rocznica ślubu". Spróbuję jednak wkrótce uzupełnić wpis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz