niedziela, 3 września 2017

Stawiam na Polaków

Przynajmniej w I rundzie. Najwięcej można zarobić obstawiając zwycięstwo Kacpra Pioruna z Hou Yifan.
Gdy w sobotę obstawiałem, to ... byłem pełen optymizmu i zrobiłem jeszcze kilka innych zakładów. Pierwszy raz zdarzyło mi się obstawiać za pieniądze. Gdy już obstawiłem, to ... coś mi nie dawało spokoju i jeszcze raz się przyjrzałem zestawieniom i ... dotarło do mnie, że jest jeszcze na środku kolumna, która dopuszcza remis. Ja byłem przekonany, że obstawiam awans do następnej rundy. Tak mnie to zaciekawiło, że postanowiłem napisać do konsultanta. Okazało się, iż obstawia się wynik pierwszych dwóch partii, czyli granych tempem klasycznym. Oczywiście, to bardzo utrudnia typowanie, bo zamiast dwóch opcji robią się trzy i remis w szachach klasycznych jest bardzo prawdopodobny a ja wszędzie obstawiałem tylko zwycięstwa.
_
Już po I rundzie: GM R. Wojtaszek  i GM JK Duda wygrali - BRAWO! GM K. Piorun zremisował - BRAWO! RW już bardzo wcześnie przejął inicjatywę i chociaż zdarzało się, że inicjatywa niby znikała ale to była cały czas gra z pozycji siły i spokojna wygrana. JKD miał długo tylko równą partię ale wykorzystał niedokładność, którą zrobił przeciwnik i później również wyciskał. Tym zawodnikom jutro wystarczy zremisować i przechodzą do drugiej rundy. Najwięcej czasu poświęciłem na śledzenie partii KP a on spokojnie kontrolował przebieg partii i nawet na chwilę nie odpuszczał chociaż już było groźnie z czasem do kontrolnego 40-go posunięcia. Mam nadzieję, że jutro uda mu się odprawić z kwitkiem Hou Yifan.
Gdy zaczynały się rozgrywki, to na transmisji było tylko kilkaset osób ale ... szybko zrobiło się niemal 10k. Ponieważ JKD siedział blisko Carlsena a kamery przeważnie były skierowane na MC, to bardzo długo na wizji była koszulka z napisem "DUDA POLAND"
-
Jeśli już jutro wszyscy nasi awansują, to ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz