sobota, 23 września 2017

Film na głównej ...

stronie Interii. Tego się nie spodziewałem ale skoro gość chce produkować plastikowe uchwyty na telefon, napój i ręcznik albo inny chce rozpocząć przemysłową sprzedaż wody po ogórkach ... to co mi szkodzi? W końcu ... sama prawda. Filmik kilkuminutowy a komputer się przegrzewa i wyłącza, to jak mam pracować?
Oczywiście droga do 20k ... jest jeszcze daleka. Będzie głosowanie ... i będzie miało wpływ ale nie będzie decydujące.
-
Trochę dzisiaj pobiegałem - niemal 25 km w niecałe 2,5 h. Dokładnie tak jak zakładał plan. Jednak ten wysiłek spowodował, że ... nic innego nie chce się już robić. Na szczęście za tydzień już ostatni taki długi trening. Oczywiście 15-go października trzeba będzie jeszcze te 42,2 km przebiec ale nie boję się. Dzisiaj była znakomita (dla mnie) pogoda tzn. pełne zachmurzenie i tak ok, 15 stopni - rewelacja. Zapowiadali deszcze ale nie padało w czasie biegu.
Jutro Maraton w Berlinie. Ubiegłoroczny bardzo miło wspominam, chociaż trochę za dużo słońca wtedy było. Każdemu będę polecał Berlin, bo to naprawdę wspaniała impreza ... ale dla mnie za droga.

Ja muszę się zadowolić Poznaniem, który też z każdym rokiem dojrzewa i staje się renomowaną imprezą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz