niedziela, 17 lutego 2013

ACO alternatywą dla FIDE

W ramach "porządkowania" spraw, napisałem dzisiaj do Karola Lalli o tym, że wiem, iż trwają rozmowy starostwa w sprawie wyjazdu w lipcu do Niemiec. Na to on mi odpisał, że zaprasza mnie na turniej do Luneburga. http://www.amateurchess.com/lueneburg/ (OK ... tylko za co?) Patrzę na tę stronę turnieju i ... tak mnie zastanowiło to ACO. Szachowa Organizacja Amatorów ... hmmm, gdy się obserwuje  obecną zachłanność FIDE, to ... może jest to pewne rozwiązanie. W Polsce jeszcze nie zauważyłem oddziałów ... ale ACO szuka przedstawicieli, szuka trenerów, szuka autorów filmów (niestety wolnych) ... coż ...trzeba by pomyśleć ... ale jak tu myśleć, skoro sprawdzianów mojej klasy nie sprawdziłem, ocen do DE nie wpisałem, nowych stron na portalach klasowych nie dodałem a jutrzejsza rada pedagogiczna już mi ciśnienie ponosi.
-
Wczoraj się przełamałem i pobiegłem 8 km. Dzisiaj mam zamiar powtórzyć.
-
Po głowie cały czas "błądzą" pomysły związane z "Szachistą" ... a tu jeszcze przegląd samochodu, ubezpieczenie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz