niedziela, 22 lipca 2018

Konkurs dla odważnych - wyniki

Gdy zobaczyłem na stronie wyniki, to byłem ... przekonany, że wygrałem ale margines niepewności sobie jeszcze zostawiłem. Zawsze mógł w Damasławku znaleźć się inny "szalony" Jacek, który wziął pożyczkę, aby wystartować w konkursie. Jednak gdy otrzymałem wiadomość ...
i sprawdziłem stan konta, to wszystko było jasne - wygrałem! Gdy miesiąc temu robiłem wpis o udziale w konkursie, wspomniałem że opiszę jak to jest z oprocentowaniem tej pożyczki, ... ale nie mam jeszcze chęci, aby to opisać. Orientacyjnie "na czysto" wygrałem ok. 4000 bo ok. 1000 pójdzie na odsetki od pożyczki. Niemniej jest to ... duży sukces. Nie wiem jakie znaczenie ma kolejność na liście nagrodzonych i pewnie się nie dowiem ale właściwie nie ma to znaczenia. Ryzykowałem wiele. Ewa, gdy się dowiedziała (o pożyczce) była bardzo zła ... i trudno się dziwić. Gdybym nie wygrał, to ... byłbym ok. 1000 zł uboższy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz