piątek, 10 czerwca 2016

Po co mi to?

Mam skłonności do ... angażowania się w sprawy, które zabierają mój czas a do niczego mi nie są potrzebne. Od marca obmyślałem scenariusz filmu. W kwietniu był PITS i IRENIADA. W maju było kręcenie filmu. W czerwcu trzeba organizować poparcie/głosy, aby film nie "przepadł". Cały czas Wapno balansuje na granicy awansu do następnego etapu konkursu. (14-15 miejsce w swojej grupie) Liczyłem na kampanię na FB i cały czas aktywnie nad tym pracuję ... jeszcze nie ma "efektu motyla".
Rozsyłałem maile gdzie się dało ... nawet odkryłem, że jedna z koleżanek ze studiów jest mocno "zakręcona" ale czyż ja nie jestem mocno "zakręcony"?
Dobra ... mecz FRANCJA-RUMUNIA się rozkręca ... (obstawiam zwycięstwo Rumunii)
... Jeśli ktoś to czyta, to ... proszę o głos dla Wapna!
http://koloroweboiska.pl/glosuj/23
--
11.06.
Mecz wygrała Francja (chociaż wielu kibiców zwraca uwagę, że mocno podrasowana była ta drużyna)
-
Wycinki z "Głosu Wągrowieckiego"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz