środa, 9 maja 2018

Szachowe frycowe

XX PITS Wapno - ostatecznie wylądował na liście turniejów FIDE. Pierwszy turniej z Wapna i pewnie pierwszy turniej z powiatu wągrowieckiego może oprócz tych organizowanych np. w Wielspinie dla np. niedowidzących. W każdym razie pierwszy zorganizowany (i sędziowany) przez wągrowieckiego sędziego. Na początku trzeba było turniej zgłosić a później trzeba było wysłać sprawozdanie ale oczywiście trzeba było jeszcze zapłacić prawie 250 zł.  Jednak, gdy wysłałem sprawozdanie i potwierdzenie wpłaty, to ... okazało się, że nie ma mnie na liście arbitrów FIDE. Aby się tam znaleźć trzeba było jeszcze zapłacić 22 Euro (prawie 100 zł). Przy okazji okazało się, że w Centaralnym Rejestrze nadal figuruję jako sędzia kl. II a i moich składek opłaty rocznej nie widać. Wydatek goni wydatek a zysków nie widać. Te wydatki postanowiłem podpiąć pod firmę HAi. W końcu wśród wielu różnych zgłoszonych sfer działalności gospodarczej miałem również organizację imprez sportowych. (za chwilę dopiszę HAi do sponsorów PITS). 
Na szczęście wpłynęła nagroda z "bankomanii" za pomysł na biznes. 
Tylko, że to nie tak miało być - żeby nagrody łatały dziury budżetowe :)
Dzisiaj zapewne licznik YT wskaże 1,6 mln wyświetleń a mam kilka pomysłów na filmy, wśród nich pomysł na film do "Kolorowych boisk". Do tej pory perspektywy rozwoju HAi zapowiadają się dobrze ale oczywiście na początek trzeba było zapłacić ponad 300 zł na składkę zdrowotną za kwiecień. Dopiero w maju zaczną się pierwsze żniwa fakturowe o ile nic nie wyskoczy.
-
Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się, że blog był "nominowany" wśród blogów szachowych. 
Nawet dostał dwa głosy :) Prawda jest taka, że o szachach piszę ... ale trudno mój blog (mnie samemu) zakwalifikować jako szachowy. Natomiast o biegach, to już naprawdę długo nie pisałem ale ... za to ruszyłem do biegania i już coś się dzieje w tej sferze. Natomiast prawdopodobnie nie zapiszę się na XIX MP, aby zniwelować straty z PITS i pobiegam sobie darmowo "wkoło komina".
-
Założyłem kolejne konto na chess.com (Jacek66) oczywiście łamiąc regulamin. Niemniej nie mam zamiaru "wchodzić" do drużyn ani grać w turniejach. Wystarczy mi, że będę sobie rozwiązywał 5 zadań dziennie i pogram sobie w szachy 960. Żeby była jasność - zrobiłem tak (założyłem ponownie konto) ponieważ jestem niewinny temu co zarzuca mi chess.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz